Obecnie w sieci znajdziesz mnóstwo filmików związanych z branżą beauty – YouTuberzy i YouTuberki pokazują w nich jak się malować, jak dbać o cerę, robią haule zakupowe, Q&A i wiele, wiele innych. Taki content ma naprawdę duże wzięcie – make-up czy skin care routine są konikami naprawdę sporej liczby osób. Jedną z pierwszych YouTuberek, która 10 lat temu zaczęła dzielić się na tym portalu swoją makijażową zajawką jest Red Lipstick Monster. Jeśli chcesz poznać kilka ciekawostek o niej, to zapraszam do lektury 🙂
Jak się nazywa Red Lipstick Monster? Prawdziwe Red Lipstick Monster imię i nazwisko
Jak się nazywa Red Lipstick Monster? Jak ma na imię Red Lipstick Monster? Pseudonimy w świecie YouTube są bardzo popularne – często są o wiele bardziej chwytliwe i szybciej zapadają w pamięć niż imię i nazwisko. Jak Red Lipstick Monster ma na imię i nazwisko naprawdę? To, jak się nazywa Red Lipstick Monster, ciekawi naprawdę wiele osób – YouTuberka ma na imię Ewa, a na nazwisko Grzelakowska–Kostoglu.
Ile lat ma Red Lipstick Monster? Wiek, wzrost
Ile ma lat Red Lipstick Monster? Wiek i wzrost znanych osób są dla wielu osób bardzo ciekawymi informacjami. Czy znamy Red Lipstick Monster wiek i wzrost? Tak! Ewa ma około 175 cm wzrostu i 36 lat.
Red lipstick Monster – mąż, dzieci, waga, schudła
Najczęściej poruszane na forach tematy związane z Ewą, to: Red Lipstick Monster – dzieci, Czy Red Lipstick Monster ma męża?, Czy Red Lipstick Monster ma dziecko?, Jaka jest Red Lipstick Monster waga – ostatnio schudła. Ludzi interesuje prywata. Z racji tego, że Ewa jest od lat jedną z najpopularniejszych YouTuberek, to wątków o niej od 2012 roku powstało bardzo dużo. Red Lipstick Monster nagrała kilka filmików, w których dzieli się ze swoimi widzami bardziej szczegółowymi informacjami o sobie. Jeśli chodzi o to, czy Red Lipstick Monster ma męża, to tak – Ewa wyszła za mąż w 2012 roku. Jej partnerem życiowym jest Wojciech Kostoglu. Czy Red Lipstick Monster ma dziecko? Nie, Red Lipstick Monster dziecka nie ma.
Jeśli chodzi o temat Red Lipstick Monster i wagi, to Ewa ma sporo treści związanych z jej ciałem. W 2020 roku podzieliła się ze swoimi widzami tym, że cierpi na zaburzenia odżywiania, a dokładniej na kompulsywne objadanie się. Red Lipstick Monster o wadze mówi także w podcaście Owsiana – szczegółowo opowiada w nim o swojej drodze i tym, jak sobie radzi. Ewa wydała również e-booka: Ciałopozytywny poradnik śniadaniowy. YouTuberka w swoich treściach propaguje bycie dla siebie dobrym/ą, niekatowanie się restrykcjami i dietami. Ewa schudła i wiele osób to zauważyło – jednak proces chudnięcia najtrudniejszy jest do przepracowania w głowie.
Marka Red Lipstick Monster
Jeśli chodzi o markę Red Lipstick Monster, to jest ona bardzo spójna z wizerunkiem YouTuberki. Co sprzedaje Red Lipstick Monster? CBD! Jednak nie tylko – w sklepie znajdziesz również tzw. naoczki, czyli poduszki na oczy. Przypominają one opaski na oczy, które zakłada się, aby odizolować się od światła. Jakie naoczki są w ofercie? Na przykład z siemieniem lnianym i lawendą lub z solą. Działają one relaksująco i wspierają np. zatoki. Jeśli chodzi o Red Lipstick Monster i CBD, to w sklepie Ewy, Bee*Zee są dwa: lavender i mimosa. Strona marki Red Lipstick Monster jest zrobiona naprawdę świetnie, polecam Ci wejść i przejrzeć ją – jest to jedna z ładniejszych platform sprzedażowych, jaką widziałam. CBD od Red Lipstick Monster cieszy się dużą popularnością – o Bee*Zee piszą największe portale.
Część fanów Red Lipstick Monster nie była specjalnie zadowolona z tego, że Ewa nie założyła swojej marki kosmetycznej. YouTuberka jest autorką 3 książek: Tajniki makijażu, Tajniki DIY oraz Tajniki paznokci. Mimo że jej wykształcenie również związane jest z kosmetologią, Ewa postawiła na self-care, czyli naoczki i CBD. Oczywiście, fajny makijaż, zadbana skóra także są wyrazem dbania o siebie. Jednak teraz każda influencerka wypuszcza swoją linię kosmetyków i moim zdaniem super, że Ewa poszła w inną stronę.
Red Lipstick Monster jest królową polskiego YouTube. Można powiedzieć, że zjadła na nim zęby – w tym roku minęło 10 lat, odkąd prowadzi swój kanał. Bardzo podobają mi się treści, jakie tworzy i w jakim kierunku poszła jej kariera. Ewa dużo mówi o self-care, robi ciekawe filmy, widać, że YouTube jest jej pasją. Ma super podejście do swoich fanów i widać, że traktuje ich z szacunkiem i nie wciska im kitów. Wiele influencerek reklamuje kosmetyki, których nigdy nie miało na twarzy, tylko dlatego, że dana marka zaproponowała im za to grube pieniądze. Wydaje się, że Red Lipstick Monster nie należy do takich osób – jest szczera i robi dobrą robotę, dzieląc się z nami swoimi poradami czy opiniami o danych produktach. Daj znać w komentarzu, czy kupiłeś/aś coś ze sklepu Red Lipstick Monster 🙂
Sprawdź też: