Strona głównaOpinieBiuro turystyczne Coral Travel - co mówią opinie?

Biuro turystyczne Coral Travel – co mówią opinie?

Marzą Ci się wakacje za granicą, jednak nie wiesz od czego zacząć organizację i wolałbyś, żeby zrobił to ktoś za Ciebie? Często dobrym pomysłem okazuje się skorzystanie z oferty biura turystycznego. Jednym z popularniejszych jest Coral Travel. Jakie posiada opinie? Tego dowiesz się w poniższej treści artykułu.

Coral Travel – jakie posiada opinie?

Coral Travel na swojej stronie informuje, że są oni przynależni do grupy OTI Holding, która działa na rynku turystycznym od 28 lat, a z jej ofert skorzystało aż 25 milionów klientów. Grupa ta działa na 5 kontynentach, w 19 państwach, w których zatrudnionych jest 7000 pracowników i afiliantów. Wycieczki są organizowane do 40 krajów. Jednymi z najchętniej wybieranych kierunków jest Turcja, Grecja, Hiszpania, Egipt, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Tajlandia. 

Sprawdziliśmy ofertę i przykładowo 7-dniowa wycieczka do Turcji, All Inclusive to koszt 1429 zł od osoby wraz z opłaconymi biletami lotniczymi. Jakie opinie posiada Coral Travel? Na forach turystycznych internecie widnieje wiele opinii. To biuro ma zarówno swoich zwolenników, jak i przeciwników. Większość opinii pokazuje jednak, że liczniejsza jest ta druga grupa. Niektórzy odradzają podróże z Coral Travel, ponieważ często występuje niezgodność z tym, co było w ofercie, z tym co zastaje się na miejscu. Klienci piszą, że wykonywali dopłatę do lepszych warunków noclegowych, po czym w hotelu okazało się, że mają pokoje w piwnicy, z grasującymi tam insektami i jaszczurkami. Rozmowa z menedżerem hotelu przyniosła taki skutek, że rodzina została przeniesiona do innego hotelu, który niestety nie mógł pochwalić się czystością. Był zaniedbany i jak opisują go klienci wyglądał na opuszczony. Jak wynika z innych opinii, pomimo gwarancji zapewnienia hotelu 4-gwiazdkowego przez biuro Coral Travel, to co klienci zastali, mocno odbiegało od tego, co było przedstawiane w folderze. Opiniodawcy sugerują, aby biuro Coral Travel zmieniło opis i zdjęcia oferty na realne. Niestety takie działania powodują wiele frustracji, generują złe emocje po przylocie na miejsce wypoczynku. 

Z opinii na temat Coral Travel wynika, że ich hasło reklamowe “ Wakacje dla każdego” niestety nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości. Biuro stwarza problemy podczas chęci wykupu pobytu przez obcokrajowców. Pomimo posiadania wymaganej dokumentacji przez klienta i okazaniu jej pracownikowi Coral Travel, potrzebowali potwierdzenia z centrali, aby móc zatwierdzić wyjazd. Niestety, po upływie 24h, klient nie otrzymał żadnej informacji od biura, która potwierdziłaby możliwość zakupu wycieczki. W innym biurze bezproblemowo udało się wykupić wycieczkę bez jakiegokolwiek potwierdzenia z centrali.

Inne opinie na forum wskazują, na to, że po przyjeździe na miejsce pobytu, okazało się, że jest brak wolnych pokoi i że żaden nie został zarezerwowany przez biuro. Klienci dostali pokój zastępczy, który w żadnym przypadku nie przypominał tego z oferty. Dodatkowo nie otrzymali pomocy od rezydentki, a biuro nie raczyło zrobić nic, co mogłoby usatysfakcjonować klientów. 

Z opinii na forum na temat Coral Travel wynika, że oferują oni za granicą bardzo drogie wycieczki. Przykładowo za wyjazd do delfinarium w Turcji dla 5 osób ( 2 dorosłych i 3 dzieci) bez transportu na miejsce to koszt 275 euro, gdzie inne polskie biuro za taką wycieczkę wraz transportem zaoferowało kwotę 95 euro. 

Niestety, na miejscu turyści nie posiadają żadnej opieki. Wynika to z faktu, że rezydenci nie dają podstawowych informacji, tj. o której są śniadania, obiady, gdzie odebrać ręczniki. Wszelkie interwencje ze strony klientów są bezskuteczne.

Na forum widnieje też garstka pozytywnych opinii. Biuro Coral Travel jest chwalone za uczciwy All Inclusive. Niektórzy twierdzą, że hotel był zgodny z opisem, a rezydenci mili i pomocni. 

Jak widzisz, niska cena może zachęcić, jednak przed ostatecznym podjęciem decyzji o współpracy z danym biurem warto jest posiłkować się opiniami klientów. Mogą one dać szeroki obraz na to, jak faktycznie pracuje biuro, czy pobyt za granicą będzie wypoczynkiem, czy raczej stresową sytuacją, w której chcąc nie chcąc, jakoś będziesz musiał się odnaleźć. Korzystaj ze sprawdzonych biur turystycznych, z dobrymi opiniami, szczególnie tymi wśród bliskich.

Jakub Nowak
Miłośnik gry na gitarze, skończył studia ekonomiczne, lubi sprawdzać różnego rodzaju produkty w boju.

4 KOMENTARZE

  1. Wszystkich zainteresowanych podróżami z biurem Coral Travel chciałbym przestrzec , gdyż niewiele osób ma świadomość, że w razie problemów z pobytem turysta pozostawiony jest sam sobie bez opieki ze strony biura. W czasie urlopu w Turcji dowiedziałem się , że aby zareklamować warunki pobytu , zmuszony jestem do posiadania roamingu i sam osobiście ( rezydent tylko odbiera z lotniska i załatwia wycieczki) muszę się skontaktować z tureckim przedstawicielem biura.
    Zaoferowany hotel czterogwiazdkowy z opcją All inclusive w rzeczywistości znacząco odbiegał standardem. Pokoje przedstawiane na zdjęciach w ofercie były zupełnie inne niż w rzeczywistości. Hotel był bardzo zaniedbany, wszędzie były problemy z czystością, korytarze w ogóle nie były sprzątane ( co przedstawiłem na przesłanych fotografiach) Opcja All Inclusive była bardzo uboga, posiłki w restauracji były monotonne i skromne, a jeszcze dodatkowo ograniczane ilościowo. Jedyny bar , a raczej karykatura baru, miał mnóstwo braków, np. lodu , rumu, karty drinków, a do tego stoliki przy barze w nie najlepszym stanie wyglądały jak zebrane z wystawek i do tego były wiecznie brudne , klejące się W hotelu przez trzy dni po kilka godzin brakowało bieżącej wody, a w takiej temperaturze skutki można sobie wyobrazić. Plaża miała być stumetrowa i piaszczysta, a w rzeczywistości była żwirkowa i miała nie więcej jak 25 m długości. Na złożoną reklamację o wymianę hotelu turecki przedstawiciel odpowiedział, z kilkudniowym opóźnieniem celowo przeciągając sprawę, aby wymiana hotelu stała się mało opłacalna. Brakowało zaangażowania rezydenta. Co jest szczególnie karygodne, że nie bacząc na to , że mieliśmy całkowicie zepsute wakacje z winy organizatora, zaoferowano nam hotele o równie niskiej jakości i jeszcze mielibyśmy ponosić koszty ewentualnego transportu.
    Turyści, którzy byli z nami z biura Rainbow Tours po jednej rozmowie z rezydentem następnego dnia zostali przeniesieni do lepszego hotelu.
    Po powrocie do kraju złożyłem reklamacji, która oczywiście została odrzucona ,a organizator w ogóle do określanych mankamentów nie ustosunkował się. Przemyślcie Państwo, czy na pewno z takim biurem można ryzykować swoje oszczędności.

  2. staly numer tego biura zmiany godzin wylotu. Zamiast 10 zrobili 5 dni przed wylotem 19 i jeden juz mniej. Powrot zamiast 15 nagle zrobilo sie 9. Z 10 dniowej wycieczki zrobili 8 i udaja ze wszystko ok na infolinii.

  3. Również nie polecam tego biura podróży. Totalny brak profesjonalizmu i dbania o zadowolenie klienta. Lecieliśmy w 11 osób do Turcji, wycieczka miała trwać 9 dni i za tyle zapłaciliśmy. Zdecydowałam się na Coral Travel bo pasowały nam poranne godziny wylotu, lecieliśmy z 5 małych dzieci. Tydzień przed wylotem zmieniono nam wylot z 10.00 rano na 19.00! Do tego ponad godzinne opóźnienie samolotu. Do hotelu dotarliśmy po 1 w nocy. Podróż – koszmar. Cały dzień stracony kolejny również. Zaznaczę, że przed wylotem dzwoniłam do Coral Travel oraz udałam się do biura w Szczecinie chcąc zmienić miasto wylotu w związku ze zmianą godzin lotów. Zostałam poinformowana że oczywiście ale za dużą dopłatą! Moja reklamacja po powrocie oczywiście również nie została rozpatrzona pozytywnie (napisana przez prawnika). Podsumowując – NIE POLECAM. W dobie pandemii nie radzę ryzykować podróży z tym biurem, jakikolwiek problem- nie oddadzą Wam pieniędzy.

  4. Biuro podróży nie powinno nigdy sprzedawać wycieczek. Mają w głębokim poważaniu swoich klientów. W Listopadzie wylatywaliśmy do Egiptu do hotelu Jazz Aqua marine, już pod Hotelem okazało się, że ukradli nam jeden z bagaży, organizacja zerowa, zanim doprosiliśmy się, żeby ktoś nami się zainteresował, minęły chyba z 2 godziny, kazali czekać do dnia następnego na rezydenta. Rezydenci okazało się, że są typowo nastawieni na sprzedaż wycieczek. Po upływie chyba 3 godzin z wielką niechęcią w końcu nas wysłuchał. Gdyby nie fakt, że mamy kolegę z Egiptu w ogóle by się nami nie zajęli. Kazali pisać reklamację, którą jak się okazało, miesiąc po powrocie do Polski odrzucili, a bagaż do dzisiaj się nie znalazł. Na pewno skierujemy sprawę do sądu. Nie wspomnę już, że 2 tygodnie przed wylotem zmienili nam hotel z „Titanic” Royal na „Titanic Beach”, z brakiem zwrotu różnicy w kosztach wycieczki. Gdyby nie nasza determinacja i chęć rezygnacji z wycieczki, za którą zapłaciliśmy naprawdę dużo pieniędzy, nigdzie byśmy nie polecieli. Stanęło na tym, że zaproponowali w końcu Jazz Aqua marine (bez dopłaty) jedyny plus tej całej wyprawy. Tak czy siak, z całego serca nie polecam !!!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz komentarz
Proszę wpisać swoje imie