Strona głównaOpinieViagogo - opinie, regulamin, zwrot biletów, oszustwo

Viagogo – opinie, regulamin, zwrot biletów, oszustwo

Viagogo jest jednym z serwisów internetowych, który bierze udział w sprzedaży biletów na różnego rodzaju organizowane wydarzenia publiczne. Trzeba pamiętać, że jest on jedynie pośrednikiem w transakcji, nie bezpośrednią stroną w sprzedaży biletów. Może to być właśnie przyczyną wielu niedociągnięć z ich strony. Viagogo.pl jest obecnie jednym z najpopularniejszych serwisów tego typu. W swojej ofercie Viagogo oferuje bilety na imprezy takie jak:

  • koncerty
  • mecze
  • spektakle
  • festiwale

Niestety, cieszący się dość sporą popularnością serwis posiada coraz bardziej pogarszającą się opinie. Czym może być spowodowana taka sytuacja? 

Viagogo.pl opinie

Na wielu forach i miejscach przeznaczonych do wyrażania swojego zdania w sieci można przeczytać zazwyczaj negatywne opinie, że konsumenci są niezadowoleni z usług portalu Viagogo.pl Bardzo często zdarza się, że bilety osiągają na stronie bardzo wysokie kwoty, które są nawet pięciokrotnie wyższe od ceny biletów na stronach oficjalnych dystrybutorów wejściówek. Viagogo nie dopuszcza się oszustwa, ponieważ w swoim regulaminie posiada zapisy, które całą odpowiedzialność pozostawiają na sprzedającym. Z drugiej strony regulamin Viagogo nie jest aż tak bezlitosny i można znaleźć w nim zapisy, że w przypadku napotkania problemów z zakupionymi biletami serwis podejmie się próby rozwiązania ich. Jeżeli bilety okazałyby się nieważne, viagogo oferuje zwrot pieniędzy, chodź najprzykszym skutkiem będzie, fakt, że wydarzenie nas ominie. Mimo wszystko, zachowanie serwisu viagogo.pl pozostawia wiele do życzenia i nic dziwnego, że opinie klientów nie są pozytywne. 

Viagogo zwrot biletów i zwrot pieniędzy

Na temat Viagogo opinie są mało przychylne także ze względu na zaistniałe sytuacje związane ze zwrotem biletów, a dokładniej etapowi, który powinien być tego następstwem, czyli zwrot pieniędzy za bilet. Niestety dużo internautów w sieci opisuje sytuacje, w których napotkali problemy z otrzymaniem zapłaconych za bilet pieniędzy. 

W ostatnich czasach, kiedy panuje pandemia i wydarzenia są w związku z tym nagminnie odwoływane, osoby nie otrzymały zwrotu pieniędzy, ponieważ portal Viagogo.pl tłumaczy się, że wydarzenie zostało odwołane na razie, ale być może w przyszłości jeszcze będzie miało szansę się odbyć i nie przyjmuje zwrotu biletów. Takie zachowanie jest dość oburzające, ponieważ istnieje mała szansa, że na przykład odwołany mecz piłki nożnej czy koncert bardzo sławnego muzyka będzie mógł się odbyć w innym terminie. Zakrywanie się w tej sytuacji przeniesieniem terminu na mało określoną datę w przyszłości i odmawianie przyjmowania zwrotów biletów, a tym samym unikania zwrotu pieniędzy klientom serwisu jest conajmniej nieprofesjonalne. Nawet jeżeli wydarzenie zostało by faktycznie przeniesione na inny termin i odbyło się serwis Viagogo powinien wziąć pod uwagę, że mogą pojawić się różnego rodzaju czynniki, które uniemożliwiłyby uczestnictwo w nim osobie, która kupiła bilet pierwotnie na inny termin. Użytkownicy, jak można domyślić się po czytaniu ich opinii, są bardzo niezadowoleni i rozczarowani takim poziomem obsługi. 

Sam serwis Viagogo.pl zdaje się nie podejmować, póki co, żadnych kroków w celu poprawienia swojego wizerunku wśród konsumentów. Zdaje się, że taka fala negatywnych opinii na ich temat, które w ostatnim czasie jeszcze bardziej się namnażają nie są dla nich ważne. Wydaje się, że obecnie to opinie klientów przysługują się osiąganiu sukcesu firmom, co w tym przypadku na razie ma się nijak do Viagogo.

Jakub Nowak
Jakub Nowak
Miłośnik gry na gitarze, skończył studia ekonomiczne, lubi sprawdzać różnego rodzaju produkty w boju.
Sprawdź jeszcze

Popularne