W sieci istnieje ogrom sklepów internetowych i stron będących pośrednikami sprzedaży. Konkurencja jest na tyle duża, że opinie na forum stają się wręcz niezbędne. Dzięki nim można w szybki i łatwy sposób zweryfikować, co to za firma i jaka jest jakość obsługi oraz towaru. Opinie zdradzają także kwestię rozpatrywania zwrotów przez sklep, czasu dostawy czy kontaktu telefonicznego. Jednym ze sklepów internetowych, który z łatwością sprawdzimy po opiniach jest Lulany.
Lulany / Lulanu – co to za firma?
W sieci znajdziemy wiele informacji na temat tego, co to za firma Lulany. Nie braknie także opinii na forach internetowych na temat marki. To pozwala zapoznać się z jej działalnością, zakresem produktów, czasem dostawy.
Ogólnie mówiąc, co to jest Lulany – to sklep internetowy z bogatym asortymentem. Znajdziemy tu różnorodne produkty z wielu kategorii, od ubrań, akcesoriów, obuwia, przez zabawki, dekoracje, przedmioty codziennego użytku, aż po elektronikę i drobne sprzęty AGD. Dostaniemy tutaj nawet narzędzia i akcesoria motoryzacyjne. Sklep funkcjonuje pod adresem lulanu.pl/. Oferuje nie tylko szeroki wybór asortymentu, ale także atrakcyjne ceny produktów. Tym bardziej, że sklep stanowi hurtownie, więc towary pochodzą prosto od producentów. W dodatku kontakt jest wygodny, dzięki obsłudze online. Lulany pozwala na wygodne zakupy, szybszy czas dostawy oraz różnorodność – wszystko, dzięki zebraniu wielu marek i producentów w jednym miejscu.
Lulany / Lulanu – opinie
Wiemy już, co to jest Lulany. Jednak sama wiedza, że jest to sklep internetowy nie jest najczęściej wystarczająca. W końcu w Internecie istnieją tysiące innych sklepów. Najważniejsze jest, co to za firma, czyli jakie opinie znajdziemy na jej temat wśród dotychczasowych klientów. To właśnie od osób, które wcześniej robiły zakupy najszybciej otrzymamy informacje na temat ważnych kwestii i przebiegu zakupów w sklepie oraz obsługi posprzedażowej.
Lulany / Lulanu – opinie na forum
Chyba każdy w dzisiejszych czasach wie, co to jest forum. To właśnie w takich miejscach najszybciej i najłatwiej znajdziemy opinie na temat marki czy sklepu. Kupujący będą wypowiadać się, czy byli zadowoleni z przebiegu transakcji, formy płatności, kontaktu, jakości zakupionych produktów i ich wyboru. Wśród opinii na forach z pewnością znajdziemy także rozwinięcie kwestii obsługi posprzedażowej, czyli przede wszystkich reklamacji i zwrotów. Na forach ludzie są także często bardziej otwarci na temat plusów i minusów – szczegółowo opisują przypadki i wchodzą w dyskusje, które dla potencjalnych przyszłych klientów mogą okazać się bardzo pomocne, jak również dla osób z kwestiami spornymi i problemami z zakupem.
W przypadku Lulany w sieci i na forach znajdziemy całkiem sporo opinii. Większość z nich jest przychylna. Sklep jest wielokrotnie chwalony przez Internautów za dobry kontakt i obsługę na wysokim poziomie. Pracownicy szybko i konkretnie odpowiadają na wiadomości od kupujących. Według klientów sklepu jest on solidny i uczciwy, a do jego najistotniejszych atutów należy krótki czas dostawy. Wiele osób pisało, że paczki docierały do nich w krótkim czasie, nawet znacznie szybciej od szacowanego czasu dostarczenia.
Lulany / Lulanu – kontakt telefoniczny, czas dostawy, zwroty
Siedziba firmy Lulany, będącej częścią DropBro spółka z o.o. znajduje się pod adresem ul. Sienkiewicza 85/87/8, 90-057 Łódź. Kapitał zakładowy wynosi 20 tysięcy złotych. Firma działa w pełni legalnie, o czym świadczy zarejestrowany numer Regon i Nip, które zostały podane wśród danych firmowych na stronie internetowej hurtowni. Na oficjalnej stronie znajdziemy także adres mailowy i numer komórkowy do kontaktu telefonicznego. Możemy także napisać wiadomość bezpośrednio ze strony, dzięki udostępnionemu formularzowi do kontaktu. Telefoniczny jest możliwy w dni robocze, zaś mailowy umożliwia przesłanie wiadomości także w weekendy – pracownicy odpowiadają, w najkrótszym możliwym czasie w najbliższy dzień roboczy.
Na stronie internetowej znajdują się także niezbędne informacje na temat czasu dostawy. Maksymalny czas oczekiwania na przesyłkę wynosi 60 dni kalendarzowych (czyli uwzględnia dni weekendowe). W przypadku nie dotarcia przesyłki w tym okresie, można ubiegać się o zwrot. Jednak, jeżeli paczka dotarła, ale nie jesteśmy z jakiegoś powodu zadowoleni z zawartości to także możemy go zwrócić. Mamy wtedy na to 14 dni od momentu otrzymania towaru. Na stronie internetowej sklepu dostępny jest specjalny formularz, służący do zgłaszania zwrotów. Według opinii na forach na temat sklepu Lulany, reklamacje są rozpatrywane szybko i bez problemów.
Sprawdź też: