W prowadzeniu działalności spedycyjnej i transportowej bardzo istotne jest sprawne zarządzanie. Zarówno zasoby ludzkie, jak i flota oraz dokumentacja, powinny być optymalnie zorganizowane. Jak wiadomo czas, to pieniądz! Dlatego wszelkie usprawnienia są na wagę złota. fireTMS wychodzi naprzeciw przedsiębiorcom, proponując zintegrowany program zarządzania transportem i spedycją. Pozwala on zaplanować transport, nadzorować kierowców, zarządzać flotą oraz przygotować niezbędne rozliczenia i raporty. Zaawansowana funkcjonalność usprawnia codzienną pracę, pozwala podejmować ważne decyzje oraz czerpać z prowadzonej działalności maksimum zysku.
Aplikacje mobilne od fireTMS
Realizowanie przewozów to główny cel firm transportowych, jednak koszty związane z taką działalnością są ogromne. Bardzo ważną rolę odgrywa maksymalne wykorzystanie floty. Dlaczego? Ponieważ zmniejszenie lub wyeliminowanie tzw. pustych przebiegów pozwala osiągać większe zyski. Nadzór nad realizacją zleceń za pomocą jednego sprawnie działającego systemu daje szansę na bardziej wydajną pracę firmy i wyszukiwanie optymalnych rozwiązań. System fireTMS posiada dwie aplikacje mobilne ułatwiające wymianę informacji podczas transportu oraz sprawowanie kontroli nad przebiegiem wykonywanych zadań. Dzięki nim przewozy są monitorowane na bieżąco, status zlecenia określa się w czasie rzeczywistym, a czat z kierowcą umożliwia szybki kontakt i przekazywanie informacji na temat aktualnej sytuacji.
- fireTMS Driver to aplikacja mobilna dedykowana kierowcom. Za jej pośrednictwem pracownik otrzymuje zlecenie, może wysyłać do systemu fireTMS dokumenty w postaci załączników, korzystać z nawigacji oraz z map. Kierowca może na bieżąco wysyłać statusy z trasy, dzięki czemu spedytor lub dyspozytor wie na jakim etapie jest transport. Funkcja przesyłania dokumentów ułatwia także pracę działu księgowego. Faktury są wystawiane zdecydowanie szybciej , a wszelkie informacje związane z danym zleceniem znajdują się w jednym miejscu. Zainstalowanie aplikacji na telefonie kierowcy jest szybkie i intuicyjne, a miesięczny koszt korzystania z dwóch możliwych wariantów, niewielki.
- fireTMS Dispo to druga aplikacja mobilna dedykowana spedytorom i dyspozytorom. Dzięki niej możliwe jest monitorowanie trasy, nadzór nad realizacją zlecenia i przygotowywanie raportów. Przez 24 godziny na dobę można korzystać z wglądu do zleceń, statusu przewozu oraz informacji o ładunku. Podobnie jak w przypadku fireTMS Driver, aplikacja ta znacząco usprawnia komunikację i zwiększa wydajność pracowników na różnych etapach.
fireTMS to najlepszy wybór na rynku
Realia branży wymagają od firm transportowych ciągłego podążania za zmianami – szczególnie, gdy dotyczą one regulacji prawnych, czy formy rozliczeń i dokumentacji. Aby panować nad realizacją transportu i koniecznymi formalnościami warto sięgać po dedykowane narzędzia fireTMS. System proponuje firmom transportowym korzystanie z aplikacji, które ułatwiają pracę kierowców, spedytorów, dyspozytorów czy księgowych. Przejrzysta komunikacja, stały nadzór nad wykonywanym zleceniem oraz możliwość bieżących rozliczeń otwiera wielu firmom możliwość zwiększenia konkurencyjności i zysków. Usprawnienie pracy przekłada się również na większą wydajność i efektywność.
Po więcej informacji zapraszamy na stronę: https://firetms.com/pl/app.
Artykuł partnera.