Strona głównaZakupyPunkty Biedronka – co dają?

Punkty Biedronka – co dają?

Rosnąca inflacja i związane z nią podwyżki cen większości artykułów spożywczych uderzyły w polskie społeczeństwo. Każdy stara się oszczędzać i unikać wydawania pieniędzy na niezbędne produkty, rzeczy. Jednym ze sposobów na skuteczne oszczędzanie jest robienie zakupów z listą w ręce, kurczowe trzymanie się jej może wyjść tylko na lepsze. Drugim sposobem jest wybieranie się na zakupy możliwie najrzadziej – dlatego produkty z długą datą przydatności do spożycia warto kupić w większych ilościach, aby nie martwić się o podwyżkę ich cen. Możliwość zrobienia największych zakupów dają duże supermarkety, poza dość atrakcyjnymi cenami zyskuje się możliwość założenia kart lojalnościowych. Jednym z najbardziej popularnych benefitów są punkty Biedronka, co dają?

Przede wszystkim uprawniają do korzystania z wielu promocji. Warunkiem jest oczywiście posiadanie karty, którą podczas kasowania poszczególnych produktów przy kasie, należy okazać. Do działania karty niezbędne jest jej zarejestrowanie i założenie konta, o wszystkich procedurach można dowiedzieć się z regulaminu supermarketu. Czy teraz wiele kwestii stało się jasnych? Czy wiadomo już, z czym związane są punkty Biedronki? Co dają? Jak widać szereg bonusów, o czym przekonało się wielu klientów supermarketu uznawanego za najbardziej popularny. Zgłaszając chęć założenia karty lojalnościowej podaje się tylko adres mailowy i numer telefonu. Ten drugi ratuje sytuację, gdy zapomniało się zabrać ze sobą karty na zakupy, wówczas kasjer prosi o podanie numeru telefonu, po którym karta jest identyfikowana. W sieci sklepów Biedronka często wprowadzane są promocje i konkursy, ale nie dla każdego – wyłącznie posiadaczy karty lojalnościowej. Za pomocą zgromadzonych punktów można płacić za zakupy.

Dlaczego warto założyć kartę lojalnościową Biedronki?

Kartę lojalnościową Biedronki mogą założyć jedynie pełnoletnie osoby fizyczne, które mają pełną zdolność do czynności prawnych. Karta wykonana jest z wysokiej jakości plastiku i jest pewnego rodzaju bonem towarowym. Wszystkie warunki korzystania są umieszczone w stosownym regulaminie. Należy wiedzieć, że nie jest kartą płatniczą, ani pieniądzem elektronicznym. Karta wydawana w Biedronce jest najbardziej popularną, tak naprawdę żadna sieć supermarketów nie daje swoim klientom takich możliwości. Widząc w sklepie pomarańczowe kartki z cenami poszczególnych produktów zazwyczaj pojawia się zapis, że dotyczy ona wyłącznie osób okazujących kartę. Łatwo zatem wywnioskować, że są to preferencyjne warunki, z których opłaca się korzystać. Zgodnie z danymi wskazanymi przez Biedronkę, kartę założyło już ponad 7 milionów klientów. Jest to całkowicie darmowe, a dodatkowo zyskuje się dostęp do promocji i bonusów – tyle korzyści nie może się zmarnować.

Każdy właściciel otrzymuje kartę w trzech egzemplarzach – jedną w klasycznej formie i dwie małe służące jako breloki do kluczy. Wówczas są one cały czas w zasięgu ręki. Aktywacja jest banalnie prosta, dlatego każdy może sobie z nią poradzić. Największą popularnością karty Biedronki zyskały podczas trwania akcji promocyjnej Słodziaków i Świeżaków. Na punkcie maskotek z limitowanej serii zapanował prawdziwy szał, za każde zeskanowanie karty klient otrzymywał naklejkę do specjalnego albumu. Wszelkie informacje o promocjach są wysyłane w formie SMS-ów na numery zarejestrowane w systemie. Takie powiadomienia znacznie ułatwiają rozplanowanie sobie systemu zakupów, jest się doskonale poinformowanym o każdej akcji.

Poprzedni artykułGazobeton z Białorusi – opinie
Następny artykułCS Money – opinie
Jakub Nowak
Miłośnik gry na gitarze, skończył studia ekonomiczne, lubi sprawdzać różnego rodzaju produkty w boju.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz komentarz
Proszę wpisać swoje imie